Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Revayová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:00Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:00Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50475
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce byla zpracována za účelem analýzy stavu marketingové komunikace vybraného kadeřnického salónu a navržení jeho zlepšení. Práce je dělena na teoretickou část, praktickou část a část věnovanou projektu. Obsahem teoretické části je literární rešerše tematicky spojená s obsahem práce. V praktické části je zanalyzován současný stav podniku a jeho marketingové komunikace na internetu. Na základě zjištěných informací je vypracován projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. |
|
dc.format |
71 s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
kadeřnický salón
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
communication marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
hairdressing salon
|
en |
dc.title |
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely |
|
dc.title.alternative |
The Project of Social Media Marketing in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benyahya, Petra |
|
dc.date.accepted |
2022-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis was prepared for the purpose of analyzing the state of marketing communication of a selected hairdressing salon and proposing its improvement. The work is divided into a theoretical part, a practical part and a part dedicated to the project. The content of the theoretical part is a literary research thematically related to the content of the work. The practical part analyzes the current state of the company and its marketing communications on the Internet. Based on the information obtained, a project is developed to improve the marketing communication of a selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
62473
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account