Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely |
Autor: |
Revayová, Lucie
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce byla zpracována za účelem analýzy stavu marketingové komunikace vybraného kadeřnického salónu a navržení jeho zlepšení. Práce je dělena na teoretickou část, praktickou část a část věnovanou projektu. Obsahem teoretické části je literární rešerše tematicky spojená s obsahem práce. V praktické části je zanalyzován současný stav podniku a jeho marketingové komunikace na internetu. Na základě zjištěných informací je vypracován projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50475
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet