Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely
Autor: Revayová, Lucie
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce byla zpracována za účelem analýzy stavu marketingové komunikace vybraného kadeřnického salónu a navržení jeho zlepšení. Práce je dělena na teoretickou část, praktickou část a část věnovanou projektu. Obsahem teoretické části je literární rešerše tematicky spojená s obsahem práce. V praktické části je zanalyzován současný stav podniku a jeho marketingové komunikace na internetu. Na základě zjištěných informací je vypracován projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50475
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
revayová_2022_dp.pdf 1.371Mb PDF Zobrazit/otevřít None
revayová_2022_op.docx 50.36Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
revayová_2022_vp.docx 49.85Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet