Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Šlachtová, Kristina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:59Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:59Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50473
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje tématu sociální reklamy zaměřené na domácí násilí a vnímání emocionálních apelů, které jsou v ní obsaženy. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je samotná sociální reklama nebo reklamní apely a ukazuje současnou situaci domácího násilí v České republice. Praktická část je orientovaná na kvalitativní výzkum, který se soustředí na emoční prožívání recipientů při sledování spotů zaměřených právě na tuto problematiku. |
|
dc.format |
61 s. (87 373 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
reklamní spot
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
apel
|
cs |
dc.subject |
domácí násilí
|
cs |
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
advertising spot
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
emotional appeals
|
en |
dc.subject |
domestic violence
|
en |
dc.subject |
non-profit organisations
|
en |
dc.title |
Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí |
|
dc.title.alternative |
The Effect of Emotional Appeals in Social Advertising Focused on Domestic Violence |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the topic of social advertising focused on domestic violence and with the perception of emotional appeals by recipients. The theoretical part explains fundamental terms such as social advertising in general and emotional appeals. It also shows current situation of domestic violence in the Czech Republic. The practical part is oriented to qualitative research which covers emotional experiencing of the recipients while watching individual outputs of campaigns focused on domestic violence. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62653
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account