Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Šlachtová, Kristina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:59Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:59Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50473
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje tématu sociální reklamy zaměřené na domácí násilí a vnímání emocionálních apelů, které jsou v ní obsaženy. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je samotná sociální reklama nebo reklamní apely a ukazuje současnou situaci domácího násilí v České republice. Praktická část je orientovaná na kvalitativní výzkum, který se soustředí na emoční prožívání recipientů při sledování spotů zaměřených právě na tuto problematiku.
dc.format 61 s. (87 373 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject reklamní spot cs
dc.subject emoce cs
dc.subject apel cs
dc.subject domácí násilí cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject social advertising en
dc.subject social marketing en
dc.subject advertising spot en
dc.subject emotions en
dc.subject emotional appeals en
dc.subject domestic violence en
dc.subject non-profit organisations en
dc.title Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
dc.title.alternative The Effect of Emotional Appeals in Social Advertising Focused on Domestic Violence
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the topic of social advertising focused on domestic violence and with the perception of emotional appeals by recipients. The theoretical part explains fundamental terms such as social advertising in general and emotional appeals. It also shows current situation of domestic violence in the Czech Republic. The practical part is oriented to qualitative research which covers emotional experiencing of the recipients while watching individual outputs of campaigns focused on domestic violence.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62653
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
šlachtová_2022_dp.pdf 1.998Mb PDF View/Open None
šlachtová_2022_op.pdf 733.9Kb PDF View/Open None
šlachtová_2022_vp.doc 111Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account