Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí |
Autor: |
Šlachtová, Kristina
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje tématu sociální reklamy zaměřené na domácí násilí a vnímání emocionálních apelů, které jsou v ní obsaženy. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je samotná sociální reklama nebo reklamní apely a ukazuje současnou situaci domácího násilí v České republice. Praktická část je orientovaná na kvalitativní výzkum, který se soustředí na emoční prožívání recipientů při sledování spotů zaměřených právě na tuto problematiku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50473
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62653
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet