Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
Autor: Šlachtová, Kristina
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje tématu sociální reklamy zaměřené na domácí násilí a vnímání emocionálních apelů, které jsou v ní obsaženy. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je samotná sociální reklama nebo reklamní apely a ukazuje současnou situaci domácího násilí v České republice. Praktická část je orientovaná na kvalitativní výzkum, který se soustředí na emoční prožívání recipientů při sledování spotů zaměřených právě na tuto problematiku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50473
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62653


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šlachtová_2022_dp.pdf 1.998Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šlachtová_2022_op.pdf 733.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
šlachtová_2022_vp.doc 111Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet