Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Ivičičová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:57Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:57Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50425
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu vybraného rodinného vinařství. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše věnující se danému tématu a následná tvorba teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části byla tedy analýza současného stavu jednotlivých prvků marketingového mixu prostřednictvím kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také prostřednictvím vybraných marketingových analýz. V rámci bakalářské práce byla také uvedena doporučení vedoucí ke zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu ve vybraném rodinném vinařství. |
|
dc.format |
79 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Services
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of the Marketing Mix of a Selected Family Winery |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2022-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of a selected family winery. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature research on the topic and then to create theoretical background for the practical part of the bachelor thesis. The aim of the practical part was therefore to analyse the current state of the individual elements of the marketing mix through selected marketing analyses. The bachelor thesis also included recommendations leading to the improvement of the individual elements of the marketing mix in the selected family winery. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61579
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account