Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Ivičičová, Kateřina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:57Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:57Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50425
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu vybraného rodinného vinařství. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše věnující se danému tématu a následná tvorba teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části byla tedy analýza současného stavu jednotlivých prvků marketingového mixu prostřednictvím kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také prostřednictvím vybraných marketingových analýz. V rámci bakalářské práce byla také uvedena doporučení vedoucí ke zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu ve vybraném rodinném vinařství.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Services en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Marketing Research en
dc.title Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství
dc.title.alternative An Analysis of the Marketing Mix of a Selected Family Winery
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2022-06-28
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing mix of a selected family winery. The aim of the theoretical part was to elaborate a literature research on the topic and then to create theoretical background for the practical part of the bachelor thesis. The aim of the practical part was therefore to analyse the current state of the individual elements of the marketing mix through selected marketing analyses. The bachelor thesis also included recommendations leading to the improvement of the individual elements of the marketing mix in the selected family winery.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61579
dc.date.submitted 2022-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
ivičičová_2022_dp.pdf 3.186Mb PDF View/Open None
ivičičová_2022_op.docx 48.41Kb Unknown View/Open None
ivičičová_2022_vp.docx 42.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account