Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu vybraného rodinného vinařství
Autor: Ivičičová, Kateřina
Vedoucí: Bejtkovský, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu vybraného rodinného vinařství. Cílem teoretické části bylo zpracování literární rešerše věnující se danému tématu a následná tvorba teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části byla tedy analýza současného stavu jednotlivých prvků marketingového mixu prostřednictvím kvantitativního výzkumu v podobě dotazníkového šetření a také prostřednictvím vybraných marketingových analýz. V rámci bakalářské práce byla také uvedena doporučení vedoucí ke zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu ve vybraném rodinném vinařství.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50425
Datum: 2022-02-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ivičičová_2022_dp.pdf 3.186Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ivičičová_2022_op.docx 48.41Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ivičičová_2022_vp.docx 42.99Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet