Odolnost učitelů mateřských škol vůči stresu v různých fázích profesního vývoje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Odolnost učitelů mateřských škol vůči stresu v různých fázích profesního vývoje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matušů, Renáta
dc.contributor.author Jašková, Renata
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:57Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:57Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50410
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá odolností učitelů mateřských škol vůči stresu v různých fázích profesního vývoje. Věnuje se definování pojmů odolnost vůči stresu, stres, profesní vývoj a copingové strategie. Praktická část je realizována prostřednictvím kvantitativního výzkumu, jehož cílem je zjistit míru prožívaného stresu a odolnosti vůči němu u učitelů mateřských škol v závislosti na délce praxe a nejvyššího dosaženého vzdělání, zjistit intenzitu stresorů v prostředí mateřské školy a také způsoby, prostřednictvím kterých se učitelé snaží stresovou situaci zvládat.
dc.format 66 s. (92 700 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject odolnost vůči stresu cs
dc.subject stres cs
dc.subject profesní vývoj cs
dc.subject resilience of stress en
dc.subject stress en
dc.subject professional development en
dc.title Odolnost učitelů mateřských škol vůči stresu v různých fázích profesního vývoje
dc.title.alternative Resilience of kindergarten teachers to stress at different stages of professional development
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Deutscherová, Beáta
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the resilience of kindergarden teachers to stress in various stages of professional development. It defines the concepts of stress resistance, stress, professional development and coping strategies. The practical part is realized through quantitative research, which aims to determine the level of stress and resilience to it in kindergarten teachers depending on the length of practice and the highest level of education, determine the intensity of stressors in the kindergarten environment and the ways in which teachers try to manage a stressful situation.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60187
dc.date.submitted 2022-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
jašková_2022_dp.pdf 1.484Mb PDF View/Open None
jašková_2022_op.pdf 358.4Kb PDF View/Open None
jašková_2022_vp.pdf 329.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account