Odolnost učitelů mateřských škol vůči stresu v různých fázích profesního vývoje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Matušů, Renáta
|
|
dc.contributor.author |
Jašková, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:57Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:57Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50410
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá odolností učitelů mateřských škol vůči stresu v různých fázích profesního vývoje. Věnuje se definování pojmů odolnost vůči stresu, stres, profesní vývoj a copingové strategie. Praktická část je realizována prostřednictvím kvantitativního výzkumu, jehož cílem je zjistit míru prožívaného stresu a odolnosti vůči němu u učitelů mateřských škol v závislosti na délce praxe a nejvyššího dosaženého vzdělání, zjistit intenzitu stresorů v prostředí mateřské školy a také způsoby, prostřednictvím kterých se učitelé snaží stresovou situaci zvládat. |
|
dc.format |
66 s. (92 700 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
odolnost vůči stresu
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
profesní vývoj
|
cs |
dc.subject |
resilience of stress
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
professional development
|
en |
dc.title |
Odolnost učitelů mateřských škol vůči stresu v různých fázích profesního vývoje |
|
dc.title.alternative |
Resilience of kindergarten teachers to stress at different stages of professional development |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Deutscherová, Beáta |
|
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the resilience of kindergarden teachers to stress in various stages of professional development. It defines the concepts of stress resistance, stress, professional development and coping strategies. The practical part is realized through quantitative research, which aims to determine the level of stress and resilience to it in kindergarten teachers depending on the length of practice and the highest level of education, determine the intensity of stressors in the kindergarten environment and the ways in which teachers try to manage a stressful situation. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60187
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account