dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Fotrová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:53Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:53Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50343
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro společnost Klub Pánů z Ponožkovic, která staví svůj úspěch na trendu barevných ponožek. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy, nástroje a pravidla pro tvorbu komuni-kační strategie a také nákupní chování spotřebitele. Praktická část představuje společnost Klubu Pánů z Ponožkovic, analýzu její konkurence a kvalitativní i kvantitativní výzkum-ná šetření. Tato šetření, a hlavně východiska z jejich závěrů jsou poté využita v projektové části, kde je vytvořen plán komunikační strategie. |
|
dc.format |
81 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klub Pánů z Ponožkovic
|
cs |
dc.subject |
barevné ponožky
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
plánování komunikace
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
The Fellowship of the Sock
|
en |
dc.subject |
colourful socks
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
plan-ning of communication
|
en |
dc.subject |
consumer shopping behavior
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy for The Fellowship of the Sock |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on planning a communication strategy for the company called The Fellowship of the Sock, which builds its success on the trend of colourful socks. The theoretical part defines the basics of marketing concepts, tools and rules for creating a communication strategy as well as a consumer shopping behaviour. The practical part introduces The Fellowship of the Sock, analysis of its competition and qualitative and quantitative research. These surveys, and especially their conclusions are then used in the project part, where is created a communication strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62523
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|