Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Fotrová, Barbora
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:53Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:53Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50343
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro společnost Klub Pánů z Ponožkovic, která staví svůj úspěch na trendu barevných ponožek. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy, nástroje a pravidla pro tvorbu komuni-kační strategie a také nákupní chování spotřebitele. Praktická část představuje společnost Klubu Pánů z Ponožkovic, analýzu její konkurence a kvalitativní i kvantitativní výzkum-ná šetření. Tato šetření, a hlavně východiska z jejich závěrů jsou poté využita v projektové části, kde je vytvořen plán komunikační strategie.
dc.format 81
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Klub Pánů z Ponožkovic cs
dc.subject barevné ponožky cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketing cs
dc.subject plánování komunikace cs
dc.subject nákupní chování spotřebitele cs
dc.subject The Fellowship of the Sock en
dc.subject colourful socks en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing en
dc.subject plan-ning of communication en
dc.subject consumer shopping behavior en
dc.title Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic
dc.title.alternative Communication Strategy for The Fellowship of the Sock
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on planning a communication strategy for the company called The Fellowship of the Sock, which builds its success on the trend of colourful socks. The theoretical part defines the basics of marketing concepts, tools and rules for creating a communication strategy as well as a consumer shopping behaviour. The practical part introduces The Fellowship of the Sock, analysis of its competition and qualitative and quantitative research. These surveys, and especially their conclusions are then used in the project part, where is created a communication strategy.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62523
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
fotrová_2022_dp.pdf 4.440Mb PDF View/Open None
fotrová_2022_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
fotrová_2022_vp.doc 123Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account