Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie Klubu Pánů z Ponožkovic |
Autor: |
Fotrová, Barbora
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro společnost Klub Pánů z Ponožkovic, která staví svůj úspěch na trendu barevných ponožek. V teoretické části jsou definovány základní marketingové pojmy, nástroje a pravidla pro tvorbu komuni-kační strategie a také nákupní chování spotřebitele. Praktická část představuje společnost Klubu Pánů z Ponožkovic, analýzu její konkurence a kvalitativní i kvantitativní výzkum-ná šetření. Tato šetření, a hlavně východiska z jejich závěrů jsou poté využita v projektové části, kde je vytvořen plán komunikační strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50343
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62523
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet