Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Kafková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:53Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:53Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50336
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie v kontextu rozšiřování produktového portfolia společnosti. První část uvádí teoretická východiska a modely, které jsou podstatné pro tvorbu marketingové a komunikační strategie. Praktická část práce představuje prostřednictvím situační analýzy vybranou firmu a její specifika pro rozvoj portfolia. Navazující výzkum trhu mapuje zákaznické preference v procesu nákupního rozhodování. Poslední, projektová část práce aplikuje poznatky získané v předchozích částech a přináší návrh marketingového mixu a navazující komunikační strategie pro uvedení nového segmentu portfolia vybrané společnosti na trh. |
|
dc.format |
118 s. (180 329 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
rozšíření produktového portfolia
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
product portfolio extension
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy for Expanding XY Company's Portfolio |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with communication strategy in the context of product portfolio extension. The first part presents theoretical background and models essential for creating marketing and communication strategy. Based on a situation analysis, the practical part of the thesis introduces a selected company and its specifics for portfolio development. Follow-up market research investigates customer preferences in the purchasing decision-making process. The final part of the thesis applies the knowledge gained in the previous sections and brings a marketing mix and subsequent communication strategy proposal for a product launch of a new portfolio segment of the selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62214
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account