Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie rozšíření portfolia firmy XY
Autor: Kafková, Lenka
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem komunikační strategie v kontextu rozšiřování produktového portfolia společnosti. První část uvádí teoretická východiska a modely, které jsou podstatné pro tvorbu marketingové a komunikační strategie. Praktická část práce představuje prostřednictvím situační analýzy vybranou firmu a její specifika pro rozvoj portfolia. Navazující výzkum trhu mapuje zákaznické preference v procesu nákupního rozhodování. Poslední, projektová část práce aplikuje poznatky získané v předchozích částech a přináší návrh marketingového mixu a navazující komunikační strategie pro uvedení nového segmentu portfolia vybrané společnosti na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50336
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62214


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kafková_2022_dp.pdf 5.641Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kafková_2022_op.pdf 526.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kafková_2022_vp.doc 123Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet