Sociální sítě vybrané neziskové organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální sítě vybrané neziskové organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Matušková, Sandra
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:22:52Z
dc.date.available 2022-07-15T09:22:52Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50328
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vybranými sociálními sítěmi neziskové organizace Czechitas z hlediska obsahového marketingu. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy týkající se marketingové komunikace, neziskových organizací, obsahového marketingu a sociálních sítí. V praktické části je provedená situační analýza Czechitas a vypracována obsahová analýza příspěvků na firemních profilech sociálních sítí Facebook a LinkedIn za rok 2021. Výzkumná část je následně doplněna dotazníkovým šetřením. Cílem bakalářské práce je na základě porovnání výsledků dvou výzkumných metod zjistit, jaký je vztah mezi obsahem a jeho vnímáním sledujícími na sociálních sítích Czechitas, následně předložit doporučení pro efektivnější komunikaci a načrtnout případné úpravy komunikovaného obsahu.
dc.format 84 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject Czechitas cs
dc.subject ženy v informačních technologiích cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject LinkedIn cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject obsahová analýza cs
dc.subject non-profit organization en
dc.subject Czechitas en
dc.subject women in information technology en
dc.subject social media en
dc.subject Facebook en
dc.subject LinkedIn en
dc.subject content marketing en
dc.subject content analysis en
dc.title Sociální sítě vybrané neziskové organizace
dc.title.alternative Social Media of Selected Non-profit Organization
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with selected social media of the non-profit organization Czechitas from the content marketing point of view. In the theoretical part, basic concepts related to marketing communication, non-profit organizations, content marketing and social networks are presented. In the practical part, a situational analysis of Czechitas is carried out, followed by a content analysis of posts on the company's social media, Facebook and LinkedIn, for the year 2021. The research is then complemented by a questionnaire survey. The aim of the bachelor thesis is to compare the results of two research methods to find out what is the relationship between the content and its perception by the followers on Czechitas social media, then present recommendations for more effective communication and outline possible modifications of the communicated content.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62618
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
matušková_2022_dp.pdf 3.019Mb PDF View/Open None
matušková_2022_op.doc 143Kb Unknown View/Open None
matušková_2022_vp.doc 124Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account