dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Matušková, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:22:52Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:22:52Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50328
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vybranými sociálními sítěmi neziskové organizace Czechitas z hlediska obsahového marketingu. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy týkající se marketingové komunikace, neziskových organizací, obsahového marketingu a sociálních sítí. V praktické části je provedená situační analýza Czechitas a vypracována obsahová analýza příspěvků na firemních profilech sociálních sítí Facebook a LinkedIn za rok 2021. Výzkumná část je následně doplněna dotazníkovým šetřením. Cílem bakalářské práce je na základě porovnání výsledků dvou výzkumných metod zjistit, jaký je vztah mezi obsahem a jeho vnímáním sledujícími na sociálních sítích Czechitas, následně předložit doporučení pro efektivnější komunikaci a načrtnout případné úpravy komunikovaného obsahu. |
|
dc.format |
84 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
Czechitas
|
cs |
dc.subject |
ženy v informačních technologiích
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
LinkedIn
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
obsahová analýza
|
cs |
dc.subject |
non-profit organization
|
en |
dc.subject |
Czechitas
|
en |
dc.subject |
women in information technology
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
LinkedIn
|
en |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
content analysis
|
en |
dc.title |
Sociální sítě vybrané neziskové organizace |
|
dc.title.alternative |
Social Media of Selected Non-profit Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gamalová, Kamila |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with selected social media of the non-profit organization Czechitas from the content marketing point of view. In the theoretical part, basic concepts related to marketing communication, non-profit organizations, content marketing and social networks are presented. In the practical part, a situational analysis of Czechitas is carried out, followed by a content analysis of posts on the company's social media, Facebook and LinkedIn, for the year 2021. The research is then complemented by a questionnaire survey. The aim of the bachelor thesis is to compare the results of two research methods to find out what is the relationship between the content and its perception by the followers on Czechitas social media, then present recommendations for more effective communication and outline possible modifications of the communicated content. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62618
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|