Sociální sítě vybrané neziskové organizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální sítě vybrané neziskové organizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální sítě vybrané neziskové organizace
Autor: Matušková, Sandra
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vybranými sociálními sítěmi neziskové organizace Czechitas z hlediska obsahového marketingu. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy týkající se marketingové komunikace, neziskových organizací, obsahového marketingu a sociálních sítí. V praktické části je provedená situační analýza Czechitas a vypracována obsahová analýza příspěvků na firemních profilech sociálních sítí Facebook a LinkedIn za rok 2021. Výzkumná část je následně doplněna dotazníkovým šetřením. Cílem bakalářské práce je na základě porovnání výsledků dvou výzkumných metod zjistit, jaký je vztah mezi obsahem a jeho vnímáním sledujícími na sociálních sítích Czechitas, následně předložit doporučení pro efektivnější komunikaci a načrtnout případné úpravy komunikovaného obsahu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50328
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62618


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
matušková_2022_dp.pdf 3.019Mb PDF Zobrazit/otevřít None
matušková_2022_op.doc 143Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
matušková_2022_vp.doc 124Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet