Sociální sítě vybrané neziskové organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální sítě vybrané neziskové organizace |
Autor: |
Matušková, Sandra
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá vybranými sociálními sítěmi neziskové organizace Czechitas z hlediska obsahového marketingu. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy týkající se marketingové komunikace, neziskových organizací, obsahového marketingu a sociálních sítí. V praktické části je provedená situační analýza Czechitas a vypracována obsahová analýza příspěvků na firemních profilech sociálních sítí Facebook a LinkedIn za rok 2021. Výzkumná část je následně doplněna dotazníkovým šetřením. Cílem bakalářské práce je na základě porovnání výsledků dvou výzkumných metod zjistit, jaký je vztah mezi obsahem a jeho vnímáním sledujícími na sociálních sítích Czechitas, následně předložit doporučení pro efektivnější komunikaci a načrtnout případné úpravy komunikovaného obsahu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50328
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62618
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet