Strategie public relations ve společnosti Servis Climax a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Strategie public relations ve společnosti Servis Climax a.s. |
Author: |
Jurečková, Petra
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou public relations, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax a.s. Cílem práce je provést podrobnou analýzu public relations aktivit ve společnosti a na základě zjištěných skutečností posoudit současný stav a navrhnout změny, které by vedly k jejich zlepšení. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o public relations a vysvětluje základní principy public relations vztahů. V praktické části diplomové práce je podrobně analyzováno public relations ve společnosti, nástroje, které firma používá, a způsob komunikace mezi ní a vnitřní a vnější veřejností. Projektová část je zaměřena na plán public relations aktivit pro rok 2009. Součástí práce je i sonda, která je zaměřena na zaměstnance společnosti Servis Climax a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4990
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7548
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account