Strategie public relations ve společnosti Servis Climax a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Strategie public relations ve společnosti Servis Climax a.s. |
Autor: |
Jurečková, Petra
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou public relations, a to jak všeobecně, tak i prakticky, na příkladu společnosti Servis Climax a.s. Cílem práce je provést podrobnou analýzu public relations aktivit ve společnosti a na základě zjištěných skutečností posoudit současný stav a navrhnout změny, které by vedly k jejich zlepšení. Teoretická část je vypracována na základě dostupné literatury o public relations a vysvětluje základní principy public relations vztahů. V praktické části diplomové práce je podrobně analyzováno public relations ve společnosti, nástroje, které firma používá, a způsob komunikace mezi ní a vnitřní a vnější veřejností. Projektová část je zaměřena na plán public relations aktivit pro rok 2009. Součástí práce je i sonda, která je zaměřena na zaměstnance společnosti Servis Climax a.s. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4990
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7548
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet