Existuje "spotřební" reklama na automobil?
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Nemeškal, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Drdla, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:47Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:47Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49832
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce vychází z výzkumné otázky, zda je možné přistoupit k tvorbě audiovizuálních reklam na automobily obdobně jako k reklamám na spotřební zboží. V rámci teoretické části definuje kategorii "spotřebních" reklam a ukazuje metody a principy, které využívají. Za pomocí komparační analýzy budou porovnány tradiční reklamy na běžné spotřební zboží s reklamami na auta. Na základě získaných poznatků bude vytvořen přestřih čistě narativního reklamního filmu. |
|
dc.format |
50 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spotřební reklama
|
cs |
dc.subject |
automobil
|
cs |
dc.subject |
střih
|
cs |
dc.subject |
dramaturgie
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
consumer advertising
|
en |
dc.subject |
automobile
|
en |
dc.subject |
editing
|
en |
dc.subject |
dramaturgy
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
sale
|
en |
dc.title |
Existuje "spotřební" reklama na automobil? |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Does "Consumer" Advertisement of Cars Exist? - doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D. 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematical Set of Audiovisual Works. Lenght at Least 12 Minutes or Project Part of Theoretical Bachelor Thesis - doc. MgA. Libor Nemeškal, Ph.D |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Polenský, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2021-08-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is based on the research question of it is possible to approach the creation of audiovisual advertisements for cars similarly to advertisements for consumer goods. In the theoretical part, it defines the category of "consumer" ads and shows the methods and principles they use. With the help of comparative analysis, traditional advertisements for common consumer goods will be compared with advertisements for cars. Based on the acquired knowledge, it will be created recut of purely narrative advertising film. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
57100
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-08-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account