Existuje "spotřební" reklama na automobil?
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Existuje "spotřební" reklama na automobil? |
| Author: |
Drdla, Daniel
|
| Advisor: |
Nemeškal, Libor
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce vychází z výzkumné otázky, zda je možné přistoupit k tvorbě audiovizuálních reklam na automobily obdobně jako k reklamám na spotřební zboží. V rámci teoretické části definuje kategorii "spotřebních" reklam a ukazuje metody a principy, které využívají. Za pomocí komparační analýzy budou porovnány tradiční reklamy na běžné spotřební zboží s reklamami na auta. Na základě získaných poznatků bude vytvořen přestřih čistě narativního reklamního filmu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49832
|
|
Date:
|
2020-12-02 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ateliér Audiovize |
|
Discipline:
|
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
|
Grade for thesis and defense:
|
C
57100
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account