Projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Hložková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-16T08:22:04Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4978
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zpracovat marketingový plán firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje. V analytické části práce jsou vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, zpracován a vyhodnocen dotazník, vypracován Porterův model pěti konkurenčních sil, BCG matice, SWOT analýza a marketingový mix. Informace získané z analytické části jsou využity pro vypracování projektu marketingového plánu. Plán je podroben nákladové, časové a rizikové analýze a zhodnocen z hlediska efektivity. cs
dc.format 104 s., 29 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1546807 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 05.05.2038
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject STEP analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject nákladová cs
dc.subject časová a riziková analýza cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject STEP analyse en
dc.subject marketing research en
dc.subject BCG matrix en
dc.subject SWOT analyse en
dc.subject cost en
dc.subject time and risk analyses en
dc.title Projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje cs
dc.title.alternative Project of marketing plan the company TIGRIS, Ltd. for purpose of her other development en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Maňásek, Pavel
dc.date.accepted 2008-05-26
dc.date.vskp-available 2038-05-05
dc.description.abstract-translated The main objective of this diploma work is create the marketing plan the copany TIGRIS, Ltd. for purpose of her other development. In the analytic part there are crated analyse of inside and outsider environment, questionary, The Porter model of five competitive powers, BCG matrix, SWOT analyse and marketing mix. Information from analytic part are used in project part. At the end is the project subjected to cost, time and risk analyse end assess in term of effectiveness. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8206
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hložková_2008_dp.pdfBlocked 1.475Mb PDF View/Open
hložková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
hložková_2008_op.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account