Projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje |
Autor: |
Hložková, Hana
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je zpracovat marketingový plán firmy TIGRIS, spol. s r. o. za účelem jejího dalšího rozvoje. V analytické části práce jsou vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, zpracován a vyhodnocen dotazník, vypracován Porterův model pěti konkurenčních sil, BCG matice, SWOT analýza a marketingový mix. Informace získané z analytické části jsou využity pro vypracování projektu marketingového plánu. Plán je podroben nákladové, časové a rizikové analýze a zhodnocen z hlediska efektivity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4978
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 05.05.2038
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8206
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet