Využití dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petrů Puhrová, Barbora
dc.contributor.author Sasínková, Martina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:21Z
dc.date.issued 2020-10-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49650
dc.description.abstract Bakalářská práce teoreticko-aplikačního charakteru se zabývá využitím dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole. Teoretická část vymezuje základní pojmy pedagogické diagnostiky a diagnostikování, dále je zde popsán diagnostický proces v předškolním vzdělávání, oblasti diagnostikování dítěte a vybrané diagnostické metody při práci v mateřské škole. Dále je bakalářská práce zaměřena na pojetí dramatické výchovy obecně a poté na dramatickou výchovu v předškolním vzdělávání. Je zde také zmíněno postavení dramatické výchovy v rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání, cíle a principy a také metody a techniky dramatické výchovy. Součástí teoretické části je propojení diagnostikování právě s dramatickou výchovou. Praktická část popisuje realizaci souboru her v mateřské škole a evaluaci jednotlivých her. Tyto hry jsou zaměřeny na diagnostikování jednotlivých oblastí dítěte s využitím principů dramatické výchovy. Praktická část obsahuje doporučení pro praxi.
dc.format 62 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject diagnostikování dítěte předškolního věku cs
dc.subject dramatická výchova v mateřské škole cs
dc.subject hra cs
dc.subject diagnosing preschool child en
dc.subject drama education in kindergarten en
dc.subject game en
dc.title Využití dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole
dc.title.alternative Use of Drama Education in Children's Diagnostics in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gavora, Peter
dc.date.accepted 2021-06-08
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis of theoretical-application character deals with using drama education in children's diagnostics in kindergarten. The theoretical part defines the basic concepts of pedagogical diagnostics and diagnostics also there is a description of the diagnostic process in preschool education, the field of child diagnosis and selected diagnostic methods at work in kindergarten. Furthermore, the bachelor's thesis focuses on drama education in general and then on drama education in preschool education. It also mentions the position of drama education in the framework educational program for preschool education, goals and principles, and methods and techniques of drama education. Part of the theoretical part is the connection between diagnostics and drama education. The practical part describes the implementation of a set of games in kindergarten and the evaluate of individual games. These games are focused on diagnosing single areas of the child using the principles of drama education. The practical part contains recommendations for experience.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 57178
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
sasínková_2021_dp.pdf 1.706Mb PDF View/Open None
sasínková_2021_op.docx 18.14Kb Unknown View/Open None
sasínková_2021_vp.docx 17.32Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account