dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Sasínková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:21Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:21Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49650
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce teoreticko-aplikačního charakteru se zabývá využitím dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole. Teoretická část vymezuje základní pojmy pedagogické diagnostiky a diagnostikování, dále je zde popsán diagnostický proces v předškolním vzdělávání, oblasti diagnostikování dítěte a vybrané diagnostické metody při práci v mateřské škole. Dále je bakalářská práce zaměřena na pojetí dramatické výchovy obecně a poté na dramatickou výchovu v předškolním vzdělávání. Je zde také zmíněno postavení dramatické výchovy v rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání, cíle a principy a také metody a techniky dramatické výchovy. Součástí teoretické části je propojení diagnostikování právě s dramatickou výchovou. Praktická část popisuje realizaci souboru her v mateřské škole a evaluaci jednotlivých her. Tyto hry jsou zaměřeny na diagnostikování jednotlivých oblastí dítěte s využitím principů dramatické výchovy. Praktická část obsahuje doporučení pro praxi. |
|
dc.format |
62 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
diagnostikování dítěte předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
dramatická výchova v mateřské škole
|
cs |
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
diagnosing preschool child
|
en |
dc.subject |
drama education in kindergarten
|
en |
dc.subject |
game
|
en |
dc.title |
Využití dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Use of Drama Education in Children's Diagnostics in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gavora, Peter |
|
dc.date.accepted |
2021-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis of theoretical-application character deals with using drama education in children's diagnostics in kindergarten. The theoretical part defines the basic concepts of pedagogical diagnostics and diagnostics also there is a description of the diagnostic process in preschool education, the field of child diagnosis and selected diagnostic methods at work in kindergarten. Furthermore, the bachelor's thesis focuses on drama education in general and then on drama education in preschool education. It also mentions the position of drama education in the framework educational program for preschool education, goals and principles, and methods and techniques of drama education. Part of the theoretical part is the connection between diagnostics and drama education. The practical part describes the implementation of a set of games in kindergarten and the evaluate of individual games. These games are focused on diagnosing single areas of the child using the principles of drama education. The practical part contains recommendations for experience. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57178
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-28 |
|