Využití dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole
Autor: Sasínková, Martina
Vedoucí: Petrů Puhrová, Barbora
Abstrakt: Bakalářská práce teoreticko-aplikačního charakteru se zabývá využitím dramatické výchovy při diagnostikování dětí v mateřské škole. Teoretická část vymezuje základní pojmy pedagogické diagnostiky a diagnostikování, dále je zde popsán diagnostický proces v předškolním vzdělávání, oblasti diagnostikování dítěte a vybrané diagnostické metody při práci v mateřské škole. Dále je bakalářská práce zaměřena na pojetí dramatické výchovy obecně a poté na dramatickou výchovu v předškolním vzdělávání. Je zde také zmíněno postavení dramatické výchovy v rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání, cíle a principy a také metody a techniky dramatické výchovy. Součástí teoretické části je propojení diagnostikování právě s dramatickou výchovou. Praktická část popisuje realizaci souboru her v mateřské škole a evaluaci jednotlivých her. Tyto hry jsou zaměřeny na diagnostikování jednotlivých oblastí dítěte s využitím principů dramatické výchovy. Praktická část obsahuje doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49650
Datum: 2020-10-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 57178


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sasínková_2021_dp.pdf 1.706Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sasínková_2021_op.docx 18.14Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sasínková_2021_vp.docx 17.32Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet