dc.contributor.advisor | Horníčková, Beata | |
dc.contributor.author | Hřebačková, Katka | |
dc.date.accessioned | 2021-07-26T10:58:20Z | |
dc.date.available | 2021-07-26T10:58:20Z | |
dc.date.issued | 2020-10-07 | |
dc.identifier | Elektronický archiv Knihovny UTB | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/49637 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je výzkumného charakteru a zaměřuje se na rozvoj slovní zásoby v anglickém jazyce u dětí předškolního věku. Cílem je zjistit, jaké mají učitelé zkušenosti s rozvojem slovní zásoby v anglickém jazyce u dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá ranou výukou cizího jazyka, učením cizího jazyka a rozvojem slovní zásoby v angličtině u dětí předškolního věku. V závěru teoretické části jsou popsány výukové metody pro rozvoj anglické slovní zásoby a výukové přístupy učitele. Praktická část práce popisuje kvalitativní výzkum prostřednictvím polostrukturovaných interview realizovaných s učitelkami mateřských škol. Získaná data byla zpracována pomocí otevřeného kódování a následně byla interpretována. Bylo zjištěno, že učitelky mateřských škol mají převážně kladné zkušenosti s rozvíjením anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku. Většina učitelek ale také uváděla pádné argumenty za jakých podmínek by měla být slovní zásoba rozvíjena. | |
dc.format | 49 s | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | raná výuka | cs |
dc.subject | učení cizího jazyka | cs |
dc.subject | slovní zásoba | cs |
dc.subject | teaching young learners | en |
dc.subject | learning foreing language | en |
dc.subject | vocabulary | en |
dc.title | Zkušenosti učitelů mateřských škol s rozvojem slovní zásoby v anglickém jazyce u dětí předškolního věku | |
dc.title.alternative | Experiences of kindergarten teachers with the development of vocabulary in English for preschool children | |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Gavora, Peter | |
dc.date.accepted | 2021-06-10 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is of a research nature and is focused on the development of vocabulary in English for preschool children. The aim is to find out what teachers have experience with the development of English vocabulary in preschool children. The theoretical part deals with the early teaching of a foreign language, learning a foreign language and the development of vocabulary in English for preschool children. At the end of the theoretical part, teaching methods for the development of English vocabulary and teaching approaches of the teacher are described. The practical part of the work describes qualitative research through semi-structured interviews conducted with kindergarten teachers. The obtained data were processed using open coding and subsequently interpreted. It was found that kindergarten teachers have mostly positive experiences with the development of English vocabulary in preschool children. However, most teachers also made strong arguments under what conditions vocabulary should be developed. | |
dc.description.department | Ústav školní pedagogiky | |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Preschool Teacher Training | en |
dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.thesis.degree-program | Specialization in pedagogy | en |
dc.identifier.stag | 57164 | |
utb.result.grade | C | |
dc.date.submitted | 2021-04-29 |
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
hřebačková_2021_dp.pdf | 994.7Kb |
View/ |
None | |
hřebačková_2021_op.docx | 20.15Kb | Unknown |
View/ |
None |
hřebačková_2021_vp.docx | 18.24Kb | Unknown |
View/ |
None |