Zkušenosti učitelů mateřských škol s rozvojem slovní zásoby v anglickém jazyce u dětí předškolního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zkušenosti učitelů mateřských škol s rozvojem slovní zásoby v anglickém jazyce u dětí předškolního věku |
Autor: |
Hřebačková, Katka
|
Vedoucí: |
Horníčková, Beata
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je výzkumného charakteru a zaměřuje se na rozvoj slovní zásoby v anglickém jazyce u dětí předškolního věku. Cílem je zjistit, jaké mají učitelé zkušenosti s rozvojem slovní zásoby v anglickém jazyce u dětí předškolního věku. Teoretická část se zabývá ranou výukou cizího jazyka, učením cizího jazyka a rozvojem slovní zásoby v angličtině u dětí předškolního věku. V závěru teoretické části jsou popsány výukové metody pro rozvoj anglické slovní zásoby a výukové přístupy učitele. Praktická část práce popisuje kvalitativní výzkum prostřednictvím polostrukturovaných interview realizovaných s učitelkami mateřských škol. Získaná data byla zpracována pomocí otevřeného kódování a následně byla interpretována. Bylo zjištěno, že učitelky mateřských škol mají převážně kladné zkušenosti s rozvíjením anglické slovní zásoby u dětí předškolního věku. Většina učitelek ale také uváděla pádné argumenty za jakých podmínek by měla být slovní zásoba rozvíjena. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49637
|
Datum:
|
2020-10-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
57164
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet