Školní hodnocení v primární edukaci
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Lukášová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Kohoutová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:20Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:20Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49616
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá otázkami školního hodnocení v primární edukaci. Teoretická část je zaměřena na vymezení terminologie z oblasti funkcí školního hodnocení, typů školního hodnocení, forem školního hodnocení a jejich specifik v primárním vzdělávání. Samostatnou kapitolou jsou zpracovány otázky významu a podoby školního sebehodnocení žáků, což je i hlavním předmětem výzkumu diplomové práce. Praktická část se zabývá pedagogickým výzkumem školního hodnocení a sebehodnocení žáků v podmínkách primární edukace. V kvalitativní metodologii výzkumu je zvoleno pedagogické pozorování výukových situací školního hodnocení. Další metodou je rozhovor s žáky a rozhovor s vybranou učitelkou 1. stupně základní školy. Výsledky pedagogického výzkumu se soustředí na posouzení charakteristik žákovského sebehodnocení ve výuce v primární edukaci a jeho podílu na školním hodnocení výsledků a procesů výuky. |
|
dc.format |
96 s. (139 208 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení žáků
|
cs |
dc.subject |
klasifikace
|
cs |
dc.subject |
slovní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
formativní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
sumativní hodnocení
|
cs |
dc.subject |
school assessment
|
en |
dc.subject |
pupil's self-assessment
|
en |
dc.subject |
classification
|
en |
dc.subject |
verbal assessment
|
en |
dc.subject |
formative assessment
|
en |
dc.subject |
summative assessment
|
en |
dc.title |
Školní hodnocení v primární edukaci |
|
dc.title.alternative |
School assessment in primary education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrů Puhrová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2021-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the issues of school assessment in primary education. The theoretical part is focused on defining terminology about functions of school assessment, types of school assessment, forms of school assessment and their specifics in primary education. A separate chapter deals with questions of the importance and form of school self-assessment of pupils, which is also the main subject of the diploma thesis research. The practical part deals with pedagogical research of school assessment and self-assessment of pupils in the conditions of primary education. In the qualitative research methodology, pedagogical observation of teaching situations of school assessment is chosen. Another method is an interview with pupils and an interview with a selected primary school teacher. The results of pedagogical research focus on the assessment of the characteristics of self-assessment of pupils in teaching in primary education and its share to school assessment of results and teaching processes. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
57141
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account