Školní hodnocení v primární edukaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Školní hodnocení v primární edukaci |
Autor: |
Kohoutová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Lukášová, Hana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá otázkami školního hodnocení v primární edukaci. Teoretická část je zaměřena na vymezení terminologie z oblasti funkcí školního hodnocení, typů školního hodnocení, forem školního hodnocení a jejich specifik v primárním vzdělávání. Samostatnou kapitolou jsou zpracovány otázky významu a podoby školního sebehodnocení žáků, což je i hlavním předmětem výzkumu diplomové práce. Praktická část se zabývá pedagogickým výzkumem školního hodnocení a sebehodnocení žáků v podmínkách primární edukace. V kvalitativní metodologii výzkumu je zvoleno pedagogické pozorování výukových situací školního hodnocení. Další metodou je rozhovor s žáky a rozhovor s vybranou učitelkou 1. stupně základní školy. Výsledky pedagogického výzkumu se soustředí na posouzení charakteristik žákovského sebehodnocení ve výuce v primární edukaci a jeho podílu na školním hodnocení výsledků a procesů výuky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49616
|
Datum:
|
2020-10-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
57141
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet