Vliv reklamy na vnímání dítěte mladšího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Jedličková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:14Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:14Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49475
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma "Vliv reklamy na vnímaní dětí mladšího školního věku " pojednává o tom, jak vnímá reklamu dítě mladšího školního věku. V teoretické části jsou poznatky z publikací zaměřených na děti mladšího školního věku, rodinné návyky, dopady výchovy a psychologické knihy včetně umění přesvědčovacích marketingových technik a specifikace daného spotřebitele. Následný výzkum je vyhodnocen a je poskytnuta rada pro další možné řešení této problematiky, především co se týče použití výzkumných metod s dětmi mladšího školního věku. |
|
dc.format |
71s. (108371) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
mladší školní věk
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
vnímaní
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
Young school aged children
|
en |
dc.subject |
advertisiment
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.title |
Vliv reklamy na vnímání dítěte mladšího školního věku |
|
dc.title.alternative |
Influence of Commercials on School Children |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of my bachelor thesis is the influence and perception of advertisements on children. It describes the influence of advertisements on young school aged children. In the theoretical part of my thesis, the literature focuses on yound children, family habits, inpacts of upbringing, and psychological books including the art of marketing techniques aimed at children and specific consumers. The research of my bachelor thesis offers an additional solution for this subject focusing on using alternative methods of advertising towards young school aged children |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56818
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account