Vliv reklamy na vnímání dítěte mladšího školního věku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv reklamy na vnímání dítěte mladšího školního věku |
Autor: |
Jedličková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma "Vliv reklamy na vnímaní dětí mladšího školního věku " pojednává o tom, jak vnímá reklamu dítě mladšího školního věku. V teoretické části jsou poznatky z publikací zaměřených na děti mladšího školního věku, rodinné návyky, dopady výchovy a psychologické knihy včetně umění přesvědčovacích marketingových technik a specifikace daného spotřebitele. Následný výzkum je vyhodnocen a je poskytnuta rada pro další možné řešení této problematiky, především co se týče použití výzkumných metod s dětmi mladšího školního věku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49475
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56818
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet