Telefonní akvizice B2B zákazníků
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Ligocká, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:13Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:13Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49452
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje tématu telefonní akvizice B2B zákazníků firmy Maleda s.r.o. Cílem práce je uvést analýzu úspěšnosti telefonní akvizice a navrhnout doporučení k marketingové kampani pro B2B zákazníky. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá rešerší literatury v oblasti marketingu služeb, osobního prodeje a specifikami komunikace na e-shopu. V praktické části práce autorka představuje zkoumanou společnost, provádí vyhodnocení dotazníkového šetření k e-shopu. Dále hodnotí úspěšnost telefonní akvizice a provádí SWOT analýzu. Dle výsledků marke-tingového výzkumu navrhuje soubor doporučení k marketingové kampani pro B2B trh. |
|
dc.format |
62 s. (72 429 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Analýza
|
cs |
dc.subject |
B2B trh
|
cs |
dc.subject |
akvizice
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
B2B market
|
en |
dc.subject |
acquisition
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Telefonní akvizice B2B zákazníků |
|
dc.title.alternative |
Telephone B2B Customer Acquisition |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on telephone acquisitions of B2B customers at Maleda company. The aim of this thesis is to analyze the success of telephone acquisitions and to propose recom-mendations for new marketing campaign targeted on B2B customers. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. Theoretical part is focused on a direct marke-ting, personal sales, and service characteristics literature research. In the practical part of the work, the author introduces the studied company, and also conducts the evaluation of an e-shop questionnaire survey. She also evaluated the success of the telephone acquisition and performed a SWOT analysis. Based on the results of marketing research, she has created a recommendations package for a B2B marketing campaign. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56778
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account