Telefonní akvizice B2B zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Telefonní akvizice B2B zákazníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Ligocká, Marie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:13Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:13Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49452
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje tématu telefonní akvizice B2B zákazníků firmy Maleda s.r.o. Cílem práce je uvést analýzu úspěšnosti telefonní akvizice a navrhnout doporučení k marketingové kampani pro B2B zákazníky. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá rešerší literatury v oblasti marketingu služeb, osobního prodeje a specifikami komunikace na e-shopu. V praktické části práce autorka představuje zkoumanou společnost, provádí vyhodnocení dotazníkového šetření k e-shopu. Dále hodnotí úspěšnost telefonní akvizice a provádí SWOT analýzu. Dle výsledků marke-tingového výzkumu navrhuje soubor doporučení k marketingové kampani pro B2B trh.
dc.format 62 s. (72 429 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Analýza cs
dc.subject B2B trh cs
dc.subject akvizice cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Analysis en
dc.subject B2B market en
dc.subject acquisition en
dc.subject customer en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject e-shop en
dc.subject competition en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.title Telefonní akvizice B2B zákazníků
dc.title.alternative Telephone B2B Customer Acquisition
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2020-08-31
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on telephone acquisitions of B2B customers at Maleda company. The aim of this thesis is to analyze the success of telephone acquisitions and to propose recom-mendations for new marketing campaign targeted on B2B customers. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. Theoretical part is focused on a direct marke-ting, personal sales, and service characteristics literature research. In the practical part of the work, the author introduces the studied company, and also conducts the evaluation of an e-shop questionnaire survey. She also evaluated the success of the telephone acquisition and performed a SWOT analysis. Based on the results of marketing research, she has created a recommendations package for a B2B marketing campaign.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56778
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
ligocká_2020_dp.zip 30.79Kb application/zip View/Open None
ligocká_2020_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
ligocká_2020_vp.doc 168Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account