Telefonní akvizice B2B zákazníků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Telefonní akvizice B2B zákazníků |
Autor: |
Ligocká, Marie
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje tématu telefonní akvizice B2B zákazníků firmy Maleda s.r.o. Cílem práce je uvést analýzu úspěšnosti telefonní akvizice a navrhnout doporučení k marketingové kampani pro B2B zákazníky. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá rešerší literatury v oblasti marketingu služeb, osobního prodeje a specifikami komunikace na e-shopu. V praktické části práce autorka představuje zkoumanou společnost, provádí vyhodnocení dotazníkového šetření k e-shopu. Dále hodnotí úspěšnost telefonní akvizice a provádí SWOT analýzu. Dle výsledků marke-tingového výzkumu navrhuje soubor doporučení k marketingové kampani pro B2B trh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49452
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56778
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet