Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Nábělek, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49424
dc.description.abstract Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z. s. se zabývá aktuálním tématem marketingové komunikace projektu "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem". Analýzou potenciálu dobročinného projektu "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem" v oblasti marketingové komunikace byly zjištěny poznatky, které poslouží k optimalizaci marketingové komunikace neziskové organizace MODRÝ KRUH z. s. Hlavního cíle bylo dosaženo splněním dílčích cílů části teoretické a praktické. V empirické části práce byly použity kvalitativní výzkumné metody, metody sběru a analýzy dat. Návrh optimalizace se stane pomocným nástrojem pro budoucí marketingovou komunikaci a především fundraisingové aktivity neziskové organizace MODRÝ KRUH z. s. Realizací projektu bylo zajištěno vzdělávání dvou dětí s autismem v tzv. ABA třídě a aplikovaná behaviorální analýza se pro ně stala dostupnou formou vzdělávání.
dc.format 74 s. (108 705 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject marketingový mix neziskových organizací cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject fundraisingové nástroje cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject autismus cs
dc.subject ABA třída cs
dc.subject dobročinný projekt organizace MODRÝ KRUH z. s. cs
dc.subject aplikovaná behaviorální analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject marketing mix of charity organizations en
dc.subject fundraising en
dc.subject fundraising tools en
dc.subject qualitative research en
dc.subject autism en
dc.subject ABA class en
dc.subject charity project of MODRÝ KRUH z. s. en
dc.subject applied behaviour analysis en
dc.title Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s
dc.title.alternative Marketing Communication of Charity Project of MODRÝ KRUH z.s
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis "Marketing Communication of the Charitable Project Organized by MODRÝ KRUH z. s." deals with the - currently very relevant to the author - topic of the marketing communication of the project "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem". The results of the analysis of the marketing communication potential of the charitable project "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem" will be used in the process of optimisation of the marketing communication of the non-profit organization MODRÝ KRUH z. s. The chief objective was achieved by reaching the sub-objectives set both in the theoretical framework section and in the practical section of the thesis. In the practical section, qualitative research methods and data collection and analysis methods were used. The optimisation proposal will become an auxiliary instrument for any future marketing communication and, first and foremost, the fundraising activities of the non-profit organization MODRÝ KRUH z. s. The abovementioned project has been carried out and an education programme in a so-called ABA classroom has been secured for two autistic children. Thus, applied behaviour analysis has become an accessible form of education for them.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56735
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
nábělek_2020_dp.pdf 1.814Mb PDF View/Open None
nábělek_2020_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
nábělek_2020_vp.doc 167Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account