dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Nábělek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49424
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z. s. se zabývá aktuálním tématem marketingové komunikace projektu "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem". Analýzou potenciálu dobročinného projektu "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem" v oblasti marketingové komunikace byly zjištěny poznatky, které poslouží k optimalizaci marketingové komunikace neziskové organizace MODRÝ KRUH z. s. Hlavního cíle bylo dosaženo splněním dílčích cílů části teoretické a praktické. V empirické části práce byly použity kvalitativní výzkumné metody, metody sběru a analýzy dat. Návrh optimalizace se stane pomocným nástrojem pro budoucí marketingovou komunikaci a především fundraisingové aktivity neziskové organizace MODRÝ KRUH z. s. Realizací projektu bylo zajištěno vzdělávání dvou dětí s autismem v tzv. ABA třídě a aplikovaná behaviorální analýza se pro ně stala dostupnou formou vzdělávání. |
|
dc.format |
74 s. (108 705 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
fundraisingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
autismus
|
cs |
dc.subject |
ABA třída
|
cs |
dc.subject |
dobročinný projekt organizace MODRÝ KRUH z. s.
|
cs |
dc.subject |
aplikovaná behaviorální analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing mix of charity organizations
|
en |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
fundraising tools
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.subject |
autism
|
en |
dc.subject |
ABA class
|
en |
dc.subject |
charity project of MODRÝ KRUH z. s.
|
en |
dc.subject |
applied behaviour analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Charity Project of MODRÝ KRUH z.s |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gamalová, Kamila |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis "Marketing Communication of the Charitable Project Organized by MODRÝ KRUH z. s." deals with the - currently very relevant to the author - topic of the marketing communication of the project "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem". The results of the analysis of the marketing communication potential of the charitable project "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem" will be used in the process of optimisation of the marketing communication of the non-profit organization MODRÝ KRUH z. s. The chief objective was achieved by reaching the sub-objectives set both in the theoretical framework section and in the practical section of the thesis. In the practical section, qualitative research methods and data collection and analysis methods were used. The optimisation proposal will become an auxiliary instrument for any future marketing communication and, first and foremost, the fundraising activities of the non-profit organization MODRÝ KRUH z. s. The abovementioned project has been carried out and an education programme in a so-called ABA classroom has been secured for two autistic children. Thus, applied behaviour analysis has become an accessible form of education for them. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56735
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|