Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z.s
Autor: Nábělek, Tomáš
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace dobročinného projektu organizace MODRÝ KRUH z. s. se zabývá aktuálním tématem marketingové komunikace projektu "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem". Analýzou potenciálu dobročinného projektu "Podpořte vzdělání pro Tobíka, Matýska a další 2 děti s autismem" v oblasti marketingové komunikace byly zjištěny poznatky, které poslouží k optimalizaci marketingové komunikace neziskové organizace MODRÝ KRUH z. s. Hlavního cíle bylo dosaženo splněním dílčích cílů části teoretické a praktické. V empirické části práce byly použity kvalitativní výzkumné metody, metody sběru a analýzy dat. Návrh optimalizace se stane pomocným nástrojem pro budoucí marketingovou komunikaci a především fundraisingové aktivity neziskové organizace MODRÝ KRUH z. s. Realizací projektu bylo zajištěno vzdělávání dvou dětí s autismem v tzv. ABA třídě a aplikovaná behaviorální analýza se pro ně stala dostupnou formou vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49424
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56735


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nábělek_2020_dp.pdf 1.814Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nábělek_2020_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
nábělek_2020_vp.doc 167Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet