Reklama a generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama a generace Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Majerová, Pavla
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:12Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49423
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zkoumání evoluce vztahu jednotlivců k reklamě. Konkrétně vztahů a postojů zástupců generace Z. Teoretická část je věnována popisu jednotlivých způsobů a cest, kterými je dnes možné dostat reklamní sdělení k jeho příjemci. Zabývá se časem, který s jednotlivými médii trávíme a závislostí tohoto jevu na výši mediálních investic, které každoročně do masmédií plynou. Teoretická část se dále věnuje definici cílového segmentu publika od jednotlivých úzce profilovaných person až po širší pojetí v rámci celých generací, včetně jejich zařazení do časového rámce a stručné charakteristiky. Praktická část práce se skrze individuální polostrukturované rozhovory se zástupci generace Z snaží najít společné znaky v tématech vývoje postojů participantů k reklamě jako takové a vykresluje vlastnosti, které by podle nich úspěšná reklama měla vykazovat. S jakými médii tráví mladí lidé ze zmíněné generace čas a jaký obsah jejich prostřednictvím konzumují. Je možné generaci Z oslovit prostřednictvím tradičních médií a klasických forem marketingu?
dc.format 60 s. rozsah práce+35s.přílohy
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject cílové publikum cs
dc.subject mediatypy cs
dc.subject formy marketingové komunikace cs
dc.subject Advertisement en
dc.subject Generation Z en
dc.subject target audience en
dc.subject media types en
dc.subject forms of marketing communication en
dc.title Reklama a generace Z
dc.title.alternative Advertising and Generation Z
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to examine the relationship and attitudes of representatives of Generation Z to the advertisement. The theoretical part is devoted to the description of ways and forms by which it is possible today to get an advertising message to its recipient. It deals with the time we spend with individual media and the amount of media investments that flow into the mass media every year. It also defines the segment of target audiences from individuals, narrowly profiled people to a broader concept within generations including their inclusion in the time frame and their brief characteristics. The practical part of this thesis seeks, through semi-structured interviews with representatives of Generation Z, common features in the development of their attitudes to advertising in detail. It describes the qualities that a successful advertisement should have. What forms of media do young people spend time on and what content do they consume through them. Is it possible to reach Generation Z through traditional media and classic forms of marketing?
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56731
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
majerová_2020_dp.zip 4.529Mb application/zip View/Open None
majerová_2020_op.pdf 153.8Kb PDF View/Open None
majerová_2020_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account