Reklama a generace Z
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Majerová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49423
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zkoumání evoluce vztahu jednotlivců k reklamě. Konkrétně vztahů a postojů zástupců generace Z. Teoretická část je věnována popisu jednotlivých způsobů a cest, kterými je dnes možné dostat reklamní sdělení k jeho příjemci. Zabývá se časem, který s jednotlivými médii trávíme a závislostí tohoto jevu na výši mediálních investic, které každoročně do masmédií plynou. Teoretická část se dále věnuje definici cílového segmentu publika od jednotlivých úzce profilovaných person až po širší pojetí v rámci celých generací, včetně jejich zařazení do časového rámce a stručné charakteristiky. Praktická část práce se skrze individuální polostrukturované rozhovory se zástupci generace Z snaží najít společné znaky v tématech vývoje postojů participantů k reklamě jako takové a vykresluje vlastnosti, které by podle nich úspěšná reklama měla vykazovat. S jakými médii tráví mladí lidé ze zmíněné generace čas a jaký obsah jejich prostřednictvím konzumují. Je možné generaci Z oslovit prostřednictvím tradičních médií a klasických forem marketingu? |
|
dc.format |
60 s. rozsah práce+35s.přílohy |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
generace Z
|
cs |
dc.subject |
cílové publikum
|
cs |
dc.subject |
mediatypy
|
cs |
dc.subject |
formy marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Advertisement
|
en |
dc.subject |
Generation Z
|
en |
dc.subject |
target audience
|
en |
dc.subject |
media types
|
en |
dc.subject |
forms of marketing communication
|
en |
dc.title |
Reklama a generace Z |
|
dc.title.alternative |
Advertising and Generation Z |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to examine the relationship and attitudes of representatives of Generation Z to the advertisement. The theoretical part is devoted to the description of ways and forms by which it is possible today to get an advertising message to its recipient. It deals with the time we spend with individual media and the amount of media investments that flow into the mass media every year. It also defines the segment of target audiences from individuals, narrowly profiled people to a broader concept within generations including their inclusion in the time frame and their brief characteristics. The practical part of this thesis seeks, through semi-structured interviews with representatives of Generation Z, common features in the development of their attitudes to advertising in detail. It describes the qualities that a successful advertisement should have. What forms of media do young people spend time on and what content do they consume through them. Is it possible to reach Generation Z through traditional media and classic forms of marketing? |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56731
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account