Reklama a generace Z
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Reklama a generace Z |
Autor: |
Majerová, Pavla
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je zkoumání evoluce vztahu jednotlivců k reklamě. Konkrétně vztahů a postojů zástupců generace Z. Teoretická část je věnována popisu jednotlivých způsobů a cest, kterými je dnes možné dostat reklamní sdělení k jeho příjemci. Zabývá se časem, který s jednotlivými médii trávíme a závislostí tohoto jevu na výši mediálních investic, které každoročně do masmédií plynou. Teoretická část se dále věnuje definici cílového segmentu publika od jednotlivých úzce profilovaných person až po širší pojetí v rámci celých generací, včetně jejich zařazení do časového rámce a stručné charakteristiky. Praktická část práce se skrze individuální polostrukturované rozhovory se zástupci generace Z snaží najít společné znaky v tématech vývoje postojů participantů k reklamě jako takové a vykresluje vlastnosti, které by podle nich úspěšná reklama měla vykazovat. S jakými médii tráví mladí lidé ze zmíněné generace čas a jaký obsah jejich prostřednictvím konzumují. Je možné generaci Z oslovit prostřednictvím tradičních médií a klasických forem marketingu? |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49423
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56731
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet