Současná marketingová komunikace VŠB-TUO
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Macháčková, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49422
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je současná marketingová komunikace Vysoké školy báňské - technické univerzity Ostrava. Práce je zaměřena na komunikaci univerzity s primární cílo-vou skupinou studentů, jakožto potenciálních uchazečů o studium na vysoké škole v rámci akce Den otevřených dveří. Tato prezentační akce využívá různé komunikační nástroje v rámci regionu i ČR. Zpětná vazba od studentů, kteří DOD osobně navštívili, prostřednic-tvím dotazníkového šetření, je způsob, jak získat relevantní informace a upravit, zefektivnit a vhodně zacílit komunikační strategii s cílovou skupinou. |
|
dc.format |
52 s./13 s. (86 428) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
den otevřených dveří
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
vysoká škola báňská
|
cs |
dc.subject |
univerzita
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
open day event
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
uni-versity
|
en |
dc.subject |
questionnaire investigation
|
en |
dc.title |
Současná marketingová komunikace VŠB-TUO |
|
dc.title.alternative |
Present Marketing Communication of VŠB-TUO |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Halíková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of bachelor thesis has aim at current marketing communication of VSB - Tech-nical university of Ostrava. The thesis is focused on communication the university with primary target group of potential university students under the University Open Day event. This promotional event uses different communication tools within the regional and country destination. The questionnaire investigation will carry out the feedback from visitors in University Open Day event. The marketing quantitative research is the way how to collect the relevant information and design the better focused communication strategy with target group. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56730
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account