Současná marketingová komunikace VŠB-TUO
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Současná marketingová komunikace VŠB-TUO |
Autor: |
Macháčková, Adéla
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce je současná marketingová komunikace Vysoké školy báňské - technické univerzity Ostrava. Práce je zaměřena na komunikaci univerzity s primární cílo-vou skupinou studentů, jakožto potenciálních uchazečů o studium na vysoké škole v rámci akce Den otevřených dveří. Tato prezentační akce využívá různé komunikační nástroje v rámci regionu i ČR. Zpětná vazba od studentů, kteří DOD osobně navštívili, prostřednic-tvím dotazníkového šetření, je způsob, jak získat relevantní informace a upravit, zefektivnit a vhodně zacílit komunikační strategii s cílovou skupinou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49422
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56730
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet