Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Kučera, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49418
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků firmy AUTOCONT s pravidelným newsletterem s názvem OpenspACe, který informuje o novinkách ze světa IT i AUTOCONTu. Mým cílem je zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni s tímto mailingem, zdali je prostor pro zlepšení newsletteru, aby se zvýšila jeho čtenost a efektivita, jestli je správně zvolená cílová skupina adresátů a která témata jsou pro zákazníky zajímavá, aby je obsah motivoval k nákupu nebo k myšlence o např. zlepšení procesů a technologií ve firmě a následně otevření těchto témat s obchodníky. |
|
dc.format |
78 s. (83 406 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
IT
|
cs |
dc.subject |
informační technologie
|
cs |
dc.subject |
direct e-mailing
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
IT
|
en |
dc.subject |
information technology
|
en |
dc.subject |
direct e-mailing
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.title |
Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT |
|
dc.title.alternative |
Customer Satisfaction with Direct e-mailing by AUTOCONT |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kazík, Martin |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the satisfaction of AUTOCONT customers with a regular newsletter called OpenspACe, which informs about news from the world of IT and AUTOCONT. My goal is to find out how satisfied customers are with this mailing, whether there is room for improving the newsletter to increase its readability and effecti-veness, whether the target audience is chosen correctly and which topics are of interest to customers to motivate them to buy or to the idea of, for example, improving processes and technologies in the company and then opening these topics with salespeople. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56725
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account