Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT |
Autor: |
Kučera, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků firmy AUTOCONT s pravidelným newsletterem s názvem OpenspACe, který informuje o novinkách ze světa IT i AUTOCONTu. Mým cílem je zjistit, jak jsou zákazníci spokojeni s tímto mailingem, zdali je prostor pro zlepšení newsletteru, aby se zvýšila jeho čtenost a efektivita, jestli je správně zvolená cílová skupina adresátů a která témata jsou pro zákazníky zajímavá, aby je obsah motivoval k nákupu nebo k myšlence o např. zlepšení procesů a technologií ve firmě a následně otevření těchto témat s obchodníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49418
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56725
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet