Kampaň "Vidíme se" organizace BESIP
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Jansa, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:11Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:11Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49413
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá dopadem a vnímáním kampaně BESIP a České kanceláře pojistitelů na podporu povinného užívání reflexních prvků chodci, které vstoupilo v platnost v únoru roku 2016. V teoretické části se věnuje sociální reklamě z pohledu vymezení pojmů souvisejících s tímto tématem a do této doby zkoumanými vlastnostmi sociální reklamy. Praktická část této práce se zabývá kvalitativním výzkumem formou individuálních dotazníků a rozhovorů se zaměřením na vnímání použitého stylu video a audio spotů a jeho vyhodnocením. Dále se pak práce zabývá kvantitativním výzkumem z pohledu dopadu na vnímání zaváděné povinnosti a celkovým povědomím o kampani samotné. |
|
dc.format |
63 s. (100 742 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
neziskový
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
apel
|
cs |
dc.subject |
sociální problém
|
cs |
dc.subject |
reflexní prv-ky
|
cs |
dc.subject |
BESIP
|
cs |
dc.subject |
Česká kancelář pojistitelů
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
nonprofit
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
appeal
|
en |
dc.subject |
social problem
|
en |
dc.subject |
reflective elements
|
en |
dc.subject |
BESIP
|
en |
dc.subject |
Czech Bureuau of Insurers
|
en |
dc.title |
Kampaň "Vidíme se" organizace BESIP |
|
dc.title.alternative |
Campaign "Vidíme se" of BESIP Organization |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis examines the impact and perception of BESIP and Czech Insurers' Bureau campaign to promote the obligatory use of reflective elements by pedestrians, that came into effect in February 2016. The theoretical part describes the social advertising from the perspective of delimitation of concepts related to the topic and thus far examined attributes of social advertising. The practical part examines qualitative research in the form of individual questionnaires and interviews with the focus on the perception of the style used for video and audio ads and its evaluation. The thesis also examines the quantitative re-search of the impact on the perception of the imposed obligation and general awareness of the campaign itself. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56719
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account