Kampaň "Vidíme se" organizace BESIP
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Kampaň "Vidíme se" organizace BESIP |
Autor: |
Jansa, Petr
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá dopadem a vnímáním kampaně BESIP a České kanceláře pojistitelů na podporu povinného užívání reflexních prvků chodci, které vstoupilo v platnost v únoru roku 2016. V teoretické části se věnuje sociální reklamě z pohledu vymezení pojmů souvisejících s tímto tématem a do této doby zkoumanými vlastnostmi sociální reklamy. Praktická část této práce se zabývá kvalitativním výzkumem formou individuálních dotazníků a rozhovorů se zaměřením na vnímání použitého stylu video a audio spotů a jeho vyhodnocením. Dále se pak práce zabývá kvantitativním výzkumem z pohledu dopadu na vnímání zaváděné povinnosti a celkovým povědomím o kampani samotné. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49413
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56719
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet