Kampaň "Vidíme se" organizace BESIP

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kampaň "Vidíme se" organizace BESIP

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kampaň "Vidíme se" organizace BESIP
Autor: Jansa, Petr
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá dopadem a vnímáním kampaně BESIP a České kanceláře pojistitelů na podporu povinného užívání reflexních prvků chodci, které vstoupilo v platnost v únoru roku 2016. V teoretické části se věnuje sociální reklamě z pohledu vymezení pojmů souvisejících s tímto tématem a do této doby zkoumanými vlastnostmi sociální reklamy. Praktická část této práce se zabývá kvalitativním výzkumem formou individuálních dotazníků a rozhovorů se zaměřením na vnímání použitého stylu video a audio spotů a jeho vyhodnocením. Dále se pak práce zabývá kvantitativním výzkumem z pohledu dopadu na vnímání zaváděné povinnosti a celkovým povědomím o kampani samotné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49413
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56719


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jansa_2020_dp.pdf 323.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None
jansa_2020_op.doc 134Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jansa_2020_vp.pdf 167.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet