Návrh optimální e-marketingové komunikace pro MITAS a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh optimální e-marketingové komunikace pro MITAS a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Maňas, Martin
dc.contributor.author Vyoral, Kamil
dc.date.accessioned 2010-07-16T08:05:33Z
dc.date.available 2010-07-16T08:05:33Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4940
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketingovou komunikaci pro MITAS a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje úvod do problematiky vztahu Internet-marketing, e-marketingové komunikace a komunikačního mixu pomocí Internetu. Praktická část je věnována komunikačnímu mixu v MITAS a.s. se zaměřením na e-komunikaci, doporučením a návrhům pro zkvalitnění e-marketingové komunikace a specifikaci efektů, které přinesou navrhovaná marketingová řešení. cs
dc.format 65 s., 9 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1552065 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Internet cs
dc.subject marketing cs
dc.subject e-marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix pomocí Internetu cs
dc.subject Internet en
dc.subject marketing en
dc.subject e-marketing communication en
dc.subject communication mix through the medium Internet en
dc.title Návrh optimální e-marketingové komunikace pro MITAS a.s. cs
dc.title.alternative Proposal for the optimum e-marketing communication for MITAS A. G. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2008-01-23
dc.description.abstract-translated The scope of the bachelor's thesis is to project the optimal e-marketing communication for MITAS a.s. The bachelor's thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part involves introduction to the relationship between the Internet marketing, e-marketing communication and communication mix with a view to e marketing. The practical part deals with communication mix in MITAS a.s. with a view to e communication. It brings recommendations and suggestions to improve e marketing communication and specifications of the effects brought by the suggested marketing solutions. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7418
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vyoral_2008_bp.pdfBlocked 1.480Mb PDF View/Open
vyoral_2008_vp.doc 44Kb Microsoft Word View/Open
vyoral_2008_op.doc 49Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account