Návrh optimální e-marketingové komunikace pro MITAS a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh optimální e-marketingové komunikace pro MITAS a.s. |
Autor: |
Vyoral, Kamil
|
Vedoucí: |
Maňas, Martin
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je navrhnout optimální e-marketingovou komunikaci pro MITAS a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bakalářské práce obsahuje úvod do problematiky vztahu Internet-marketing, e-marketingové komunikace a komunikačního mixu pomocí Internetu. Praktická část je věnována komunikačnímu mixu v MITAS a.s. se zaměřením na e-komunikaci, doporučením a návrhům pro zkvalitnění e-marketingové komunikace a specifikaci efektů, které přinesou navrhovaná marketingová řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4940
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7418
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet