dc.contributor.advisor |
Rygl, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Havlík, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:10Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:10Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49386
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní statutárního města Brna Kopeme za Brno, zabývající se nejdůležitějšími dopravními stavbami a strategickými projekty města. V teoretické části se práce zabývá specifiky marketingové komunikace měst a obcí, ná-stroji marketingového mixu, praktickému využití jednotných vizuálních prvků a procesem marketingového výzkumu. V praktické části na základě marketingového výzkumu práce analyzuje jednotlivé pro-středky komunikace kampaně Kopeme za Brno a zkoumá její vnímání cílovou skupinou. |
|
dc.format |
56 s. (74910 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing měst a obcí
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
strategické projekty města
|
cs |
dc.subject |
uzavírky
|
cs |
dc.subject |
kampaň Kopeme za Brno
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing ve veřejné správě
|
cs |
dc.subject |
marketing of cities and municipalities
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
strategic pro-jects of the city
|
en |
dc.subject |
closure
|
en |
dc.subject |
Kopeme za Brno campaign
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing in public administration
|
en |
dc.title |
Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications of the City of Brno, Campaign kopeme za Brno |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the communication campaign of the statutory city of Brno Kopeme for Brno, dealing with the most important transport constructions and strategic projects of the city. The theoretical part deals with the specifics of marketing communication of cities and municipalities, tools of the marketing mix, the practical use of uniform visual elements and the process of marketing research. In the practical part, based on marketing research, the thesis analyzes the various means of communication of the Kopeme za Brno campaign and examines its perception by the target group. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56684
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|