Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno |
| Autor: |
Havlík, Pavel
|
| Vedoucí: |
Rygl, Tomáš
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní statutárního města Brna Kopeme za Brno, zabývající se nejdůležitějšími dopravními stavbami a strategickými projekty města. V teoretické části se práce zabývá specifiky marketingové komunikace měst a obcí, ná-stroji marketingového mixu, praktickému využití jednotných vizuálních prvků a procesem marketingového výzkumu. V praktické části na základě marketingového výzkumu práce analyzuje jednotlivé pro-středky komunikace kampaně Kopeme za Brno a zkoumá její vnímání cílovou skupinou. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49386
|
|
Datum:
|
2020-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56684
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet