Měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Ficová, Johana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:10Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:10Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49384
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou spokojenost klientů vybrané společnosti a navrhnout možné postupy pro případné zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je definován marketing služeb, význam a důležitost znalosti a spokojenosti zákazníka a popsána metodika výzkumu, která stanovuje cíl práce a výzkumné otázky. Praktická část práce obsahuje seznámení s vybranou společností a popisuje současný stav zkoumání spokojenosti zákazníků. Dále se pak zabývá zodpovězením otázek pomocí kvalitativního výzkumu. Na základě výsledků výzkumného šetření budou vytvořeny návrhy a doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
dc.format 59 s. (77668 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spokojenost zákazníka cs
dc.subject měření spokojenosti cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Customer satisfaction en
dc.subject satisfaction measurement en
dc.subject marketing of services en
dc.subject questionnaire en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY
dc.title.alternative Customer Satisfaction Measuring of Company XY
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Burgr, Ladislav
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The main aim of this bachelor's thesis is to analyze the overall satisfaction of customers within the selected company and to suggest procedures for possible improvement. The thesis is structured into two parts. Theoretical part defines the marketing of services and the importance of knowledge of the customer and their satisfaction. It also describes the applied research methodology, which sets the purpose to this work and outlines research questions. The practical part of the work contains an introduction to the selected company and describes the current state of customer satisfaction research. It then deals with answering questions through quantitative research. Based on the results of the research and the survey, proposals and recommendations will be made to increase overall customer satisfaction through improvement of company's internal procedures.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56682
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
ficová_2020_dp.pdf 2.115Mb PDF View/Open None
ficová_2020_op.pdf 378.8Kb PDF View/Open None
ficová_2020_vp.doc 133.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account