Měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Ficová, Johana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:10Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:10Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49384
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou spokojenost klientů vybrané společnosti a navrhnout možné postupy pro případné zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je definován marketing služeb, význam a důležitost znalosti a spokojenosti zákazníka a popsána metodika výzkumu, která stanovuje cíl práce a výzkumné otázky. Praktická část práce obsahuje seznámení s vybranou společností a popisuje současný stav zkoumání spokojenosti zákazníků. Dále se pak zabývá zodpovězením otázek pomocí kvalitativního výzkumu. Na základě výsledků výzkumného šetření budou vytvořeny návrhy a doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků. |
|
dc.format |
59 s. (77668 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
měření spokojenosti
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
satisfaction measurement
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY |
|
dc.title.alternative |
Customer Satisfaction Measuring of Company XY |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this bachelor's thesis is to analyze the overall satisfaction of customers within the selected company and to suggest procedures for possible improvement. The thesis is structured into two parts. Theoretical part defines the marketing of services and the importance of knowledge of the customer and their satisfaction. It also describes the applied research methodology, which sets the purpose to this work and outlines research questions. The practical part of the work contains an introduction to the selected company and describes the current state of customer satisfaction research. It then deals with answering questions through quantitative research. Based on the results of the research and the survey, proposals and recommendations will be made to increase overall customer satisfaction through improvement of company's internal procedures. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56682
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account