Měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY
Autor: Ficová, Johana
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou spokojenost klientů vybrané společnosti a navrhnout možné postupy pro případné zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je definován marketing služeb, význam a důležitost znalosti a spokojenosti zákazníka a popsána metodika výzkumu, která stanovuje cíl práce a výzkumné otázky. Praktická část práce obsahuje seznámení s vybranou společností a popisuje současný stav zkoumání spokojenosti zákazníků. Dále se pak zabývá zodpovězením otázek pomocí kvalitativního výzkumu. Na základě výsledků výzkumného šetření budou vytvořeny návrhy a doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49384
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56682


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ficová_2020_dp.pdf 2.115Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ficová_2020_op.pdf 378.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
ficová_2020_vp.doc 133.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet