Měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníků ve firmě XY |
Autor: |
Ficová, Johana
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou spokojenost klientů vybrané společnosti a navrhnout možné postupy pro případné zlepšení. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je definován marketing služeb, význam a důležitost znalosti a spokojenosti zákazníka a popsána metodika výzkumu, která stanovuje cíl práce a výzkumné otázky. Praktická část práce obsahuje seznámení s vybranou společností a popisuje současný stav zkoumání spokojenosti zákazníků. Dále se pak zabývá zodpovězením otázek pomocí kvalitativního výzkumu. Na základě výsledků výzkumného šetření budou vytvořeny návrhy a doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49384
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56682
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet