dc.contributor.advisor |
Rygl, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Španihel, Štěpán
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49352
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce vznikla ve spolupráci s vedením RS Tesla Horní Bečva. Cílem je analýza marketingového mixu a konkurenčního prostředí střediska. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se k cestovnímu ruchu, marketingovému mixu cestovního ruchu, hotelnictví, hotelovým službám a analytickým metodám. Praktická část obsahuje charakteristiku RS Tesla, Porterovu analýzu 5 konkurenčních sil, PESTEL analýzu, analýzu marketingového mixu, SWOT analýzu. Na základě provedených analýz jsou v závěru navržena doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti střediska o 10 % do konce roku 2021. |
|
dc.format |
72 s. (102 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
hotelové služby
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTEL analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
marketing mix of tourism
|
en |
dc.subject |
hotel
|
en |
dc.subject |
hotel services
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.subject |
PESTEL analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva |
|
dc.title.alternative |
Marketing Mix of Tesla Horní Bečva Recreation Center |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis was created in cooperation with the management of RS Tesla Horni Becva. The aim of this work is to analyze the marketing mix and competitive environment of the center. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The content of the theoretical part is a literal research related to tourism, marketing mix of tourism, hospitality, hotel services and analytical methods. The practical part contains the characteristics of RS Tesla, Porter's analysis of 5 competitive forces, PESTEL analysis, analysis of the marketing mix, SWOT analysis. Based on the performed analyzes, recommendations are proposed in the conclusion leading to an increase in the attendance of the center by 10% by the end of 2021. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56595
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|