Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva |
Autor: |
Španihel, Štěpán
|
Vedoucí: |
Rygl, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce vznikla ve spolupráci s vedením RS Tesla Horní Bečva. Cílem je analýza marketingového mixu a konkurenčního prostředí střediska. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se k cestovnímu ruchu, marketingovému mixu cestovního ruchu, hotelnictví, hotelovým službám a analytickým metodám. Praktická část obsahuje charakteristiku RS Tesla, Porterovu analýzu 5 konkurenčních sil, PESTEL analýzu, analýzu marketingového mixu, SWOT analýzu. Na základě provedených analýz jsou v závěru navržena doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti střediska o 10 % do konce roku 2021. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49352
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56595
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet