Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Autor: Španihel, Štěpán
Vedoucí: Rygl, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce vznikla ve spolupráci s vedením RS Tesla Horní Bečva. Cílem je analýza marketingového mixu a konkurenčního prostředí střediska. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Obsahem teoretické části je literární rešerše vztahující se k cestovnímu ruchu, marketingovému mixu cestovního ruchu, hotelnictví, hotelovým službám a analytickým metodám. Praktická část obsahuje charakteristiku RS Tesla, Porterovu analýzu 5 konkurenčních sil, PESTEL analýzu, analýzu marketingového mixu, SWOT analýzu. Na základě provedených analýz jsou v závěru navržena doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti střediska o 10 % do konce roku 2021.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49352
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56595


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
španihel_2020_dp.pdf 2.173Mb PDF Zobrazit/otevřít None
španihel_2020_op.doc 231.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
španihel_2020_vp.pdf 156.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet