dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Smolíková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49348
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Měření potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku analyzuje formu prezentace designérů v rámci designových festivalů a s ní související potřeby a motivaci. Teoretická část definuje pojmy jako kulturní management, strategické plánování, práce s publikem a arts marketing. Součástí teoretické části je také metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky a metody. Praktická část obsahuje představení festivalu Zlin Design Week, způsobu, jakým s designéry pracuje, a případovou studii jeho brand strategie. Součástí jsou i realizované výzkumy, analýza získaných dat, jejich vyhodnocení, zodpovězení výzkumných otázek a další doporučení, jakým způsobem by mohl festival s daty dále pracovat. |
|
dc.format |
64 s. (86 616 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
publikum
|
cs |
dc.subject |
práce s publikem
|
cs |
dc.subject |
cílové skupiny
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
problémy motivace
|
cs |
dc.subject |
potřeby
|
cs |
dc.subject |
naplňování potřeb
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
designové festivaly
|
cs |
dc.subject |
Zlin Design Week
|
cs |
dc.subject |
audience
|
en |
dc.subject |
audience development
|
en |
dc.subject |
target groups
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
motivation problems
|
en |
dc.subject |
needs
|
en |
dc.subject |
needs fullfilment
|
en |
dc.subject |
values
|
en |
dc.subject |
design festivals
|
en |
dc.subject |
Zlin Design Week
|
en |
dc.title |
Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku |
|
dc.title.alternative |
Needs Measurement of Young Designers as the Target Group of Zlin Design Week |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this bachelor thesis is measuring needs of young designers, the target group of the Zlin Design Week. The thesis analyses how designers present their work within design festivals and needs and motivation related to this presentation. Theoretical part defines terms as cultural management, strategic planning, audience development and arts marketing. One part is dedicated to the thesis's methodology which appoints the goal and purpose of the research as well as research questions and methods. The analytical part contains the description of the Zlin Design Week, how it engages with designers and study of its brand strategy. It consists of the researches and their analyses, evaluation of research questions and recommendations for the festival on how it's possible to use the data. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56589
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|