Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Smolíková, Jitka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:08Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49348
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Měření potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku analyzuje formu prezentace designérů v rámci designových festivalů a s ní související potřeby a motivaci. Teoretická část definuje pojmy jako kulturní management, strategické plánování, práce s publikem a arts marketing. Součástí teoretické části je také metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky a metody. Praktická část obsahuje představení festivalu Zlin Design Week, způsobu, jakým s designéry pracuje, a případovou studii jeho brand strategie. Součástí jsou i realizované výzkumy, analýza získaných dat, jejich vyhodnocení, zodpovězení výzkumných otázek a další doporučení, jakým způsobem by mohl festival s daty dále pracovat.
dc.format 64 s. (86 616 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject publikum cs
dc.subject práce s publikem cs
dc.subject cílové skupiny cs
dc.subject motivace cs
dc.subject problémy motivace cs
dc.subject potřeby cs
dc.subject naplňování potřeb cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject designové festivaly cs
dc.subject Zlin Design Week cs
dc.subject audience en
dc.subject audience development en
dc.subject target groups en
dc.subject motivation en
dc.subject motivation problems en
dc.subject needs en
dc.subject needs fullfilment en
dc.subject values en
dc.subject design festivals en
dc.subject Zlin Design Week en
dc.title Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku
dc.title.alternative Needs Measurement of Young Designers as the Target Group of Zlin Design Week
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor thesis is measuring needs of young designers, the target group of the Zlin Design Week. The thesis analyses how designers present their work within design festivals and needs and motivation related to this presentation. Theoretical part defines terms as cultural management, strategic planning, audience development and arts marketing. One part is dedicated to the thesis's methodology which appoints the goal and purpose of the research as well as research questions and methods. The analytical part contains the description of the Zlin Design Week, how it engages with designers and study of its brand strategy. It consists of the researches and their analyses, evaluation of research questions and recommendations for the festival on how it's possible to use the data.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56589
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
smolíková_2020_dp.pdf 1.667Mb PDF View/Open None
smolíková_2020_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
smolíková_2020_vp.pdf 446.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account