Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku |
Autor: |
Smolíková, Jitka
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Měření potřeb mladých designérů jakožto cílové skupiny Zlin Design Weeku analyzuje formu prezentace designérů v rámci designových festivalů a s ní související potřeby a motivaci. Teoretická část definuje pojmy jako kulturní management, strategické plánování, práce s publikem a arts marketing. Součástí teoretické části je také metodika práce stanovující cíl a účel výzkumu, výzkumné otázky a metody. Praktická část obsahuje představení festivalu Zlin Design Week, způsobu, jakým s designéry pracuje, a případovou studii jeho brand strategie. Součástí jsou i realizované výzkumy, analýza získaných dat, jejich vyhodnocení, zodpovězení výzkumných otázek a další doporučení, jakým způsobem by mohl festival s daty dále pracovat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49348
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56589
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet