Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Stránská, Žaneta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49347
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce "Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny" je analýza četnosti a struktury partnerů festivalu napříč všemi uskutečněnými ročníky a výzkum vnímání festivalu, jakožto značky, ze strany aktuálních partnerů z hlediska přínosu. Kromě základního vymezení pojmů se teoretická část věnuje marketingovému výzkumu a metodice, kde jsou stanoveny metody výzkumu, výzkumné otázky a cíle. Praktická část se zabývá představením projektu a vývojem festivalu jakožto značky. Praktická část také vyhodnocuje výzkum, odpovídá na výzkumné otázky a zahrnuje manuál s doporučením pro novou, lepší komunikaci projektu. |
|
dc.format |
66 s. (113 020 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
vnímání značky
|
cs |
dc.subject |
brand building
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
řízení značky
|
cs |
dc.subject |
sponzorství
|
cs |
dc.subject |
efektivita sponzorství
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
průvodce značkou
|
cs |
dc.subject |
Zlin Design Week
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
brand perception
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
brand management
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
sponsorship effectiveness
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
brand guide
|
en |
dc.subject |
Zlin Design Week
|
en |
dc.title |
Vnímání značky Zlin Design Week u zvolené cílové skupiny |
|
dc.title.alternative |
Perception of Brand Zlin Design Week of the Selected Target Group |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Object of the bachelor's thesis "Perception of the Zlin Design Week brand in the selected target group" is to analyse the frequency and structure of festival partners over the years and research into the perception of the festival as a brand by current partners in terms of benefits. In addition to the basic definition of terms, the theoretical part is devoted to marketing research and methodology, where research methods, research questions and objectives are set. The practical part deals with the presentation of the project and the development of the festival as a brand. The practical part also evaluates research, answers research questions and includes a manual with recommendations for the new and better project communication. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56588
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account